Konkurs plastyczny „Czyste powietrze w Gminie Grodzisk Mazowiecki – zlikwiduj kopciucha” – zapraszamy do udziału

Zapraszamy uczniów klas VI-VII do udziału w gminnym konkursie plastycznym pod patronatem Burmistrza Grodziska Mazowieckiego  pt.: „Czyste powietrze w Gminie Grodzisk Mazowiecki – zlikwiduj kopciucha”.

Zadaniem uczestników konkursu jest stworzenie projektu ulotki/plakatu, który musi zawierać informacje dotyczące korzyści wynikających z wymiany kopciucha. Wymiana systemu ogrzewania oznacza wiele korzyści zarówno dla naszego zdrowia, wygody i bezpieczeństwa, jak i dla środowiska naturalnego. Poznajcie niektóre z nich, zapoznając się z artykułem pod adresem: https://zmienpiec.pl/korzysci-z-wymiany-pieca-zmien-piec-wroclaw

Prace plastyczne mogą być wykonane techniką dowolną, każdy uczeń może przedstawić tylko jedną pracę konkursową, autorem pracy może być jedna osoba. Warunkiem zakwalifikowania pracy do Konkursu jest dostarczenie – wraz z pracą – prawidłowo wypełnionej i podpisanej karty zgłoszenia (załącznik nr 1 do regulaminu) oraz spełnienie warunków zapisanych w regulaminie.

Laureaci etapu gminnego ( I, II, III miejsce) otrzymają nagrody. Zwycięskie prace plastyczne (miejsca I,II i III) stanowić będą grafikę oficjalnej ulotki/plakatu Gminy Grodzisk Mazowiecki.

Prace konkursowe należy złożyć w Urzędzie Miejskim w Grodzisku Mazowieckim ul. Kościuszki 12 A – do dnia 29.02.2024 r. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi 15.03.2024 r. na stronie internetowej gminy Grodzisk Mazowiecki www.grodzisk.pl

Prosimy, aby uczestnicy konkursu, przed dostarczeniem prac Organizatorowi wykonali fotografię swojej pracy i przesłali zdjęcie do nauczyciela plastyki na adres: gowin.renata@sp4grodzisk.edu.pl

Regulamin konkursu w załączniku poniżej.

Renata Gowin